Muzyka

środa, 24 czerwca 2015

Wielki powrót i galeryjka Springtrapa

Hej, tu Springi. To pierwszy post od dawna...nie odwieszam bloga, ten post piszę tylko dlatego, że mam dużo czasu wolnego. Niedługo wakacje :) Wyjeżdżam, więc tym bardziej postów nie będzie. Właściwie o niczym ciekawym o FNAF'ie nie będę pisać. Mam dla was jednak coś innego...moją galeryjkę prac ;) Większość to nieudane szkice, ale mam to w dupie przeżyjecie XD
BFF! ♥
Żałamany Golden XD
Odwrócone x33 (na angliku)
PSITUL! (pokolorowany, odwrócony Spring na przyrodzie)
Znów odwrócony Springeł-wampir XD
FNAF'y grają we FNAF'a (na przyrodzie)
PSICHOPATE =3 (odwrócony Fredziak w wersji żeńskiej na religii)
Odwrócony Golden #michaeljacksonfunclub (sory za "she", ale ten rysunek miał prezentować moją kol Natkę, którą serdecznie pozdrawiam) (na religii)
WUMBO!
Odwrócony komiks o UPIORNYM DZIADKU (BUAHAHAHAHA)
Rysowane lewą ręką długopisem :P (odwrócone)
 
No no, zaszalałam :) Jak widzicie, w większości rysuję stylem sonic99rae
 
Resztę rysunków pogubiłam XD Jeśli odnajdę je w otchłani mojego pokoju, to wrzucę. A jak na razie to koniec :) Jeśli ktoś chce specjalny rysunek z dedykacją, pisać w komach, bardzo chętnie zrobię :)
#Springtrap


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz