Muzyka

sobota, 13 czerwca 2015

A może by to wyglądało tak...

  Hej! Tutaj Goldie, i chciałam poruszyć temat ''artystów'' tworzących swoje wymyślone Nightmare animatroniki... hmmm... kto wie? Może na stronie Scotta będą wyglądały podobnie (tak jak w przypadku Chicki i Foxy'ego) tak jak na tak zwanych fan artach? Myślę, że to nawet fajne, bo te osoby mają wyobraźnię...
     - i nawet Scott od nich ściąga? 
    -Otóż według mnie tak, bo np, Nightmare Foxy... on wygląda jak fan art, a nie jak ''zdjęcie'' czegoś istniejącego! Chodzi mi oto, że wszystkie prace Scotta dotąd były przedstawiane jak jakieś zdjęcia: czyli w 3D i bardzo realistyczne... a Foxy? On wygląda jak ''rysunek'' bo można sobie wyobrazić jumpscare nightmare Freddy'ego bodajże, ale czy da się wyobrazić jumpscer nightmare foxy'ego? Zastanówcie się proszę... Dodam jeszcze, że większość wymyślonych wcześniej Nghtmr. Foxich jest mega podobna do tego Scotta! >.< (Zobaczcie na Grafice: Nightmare Foxy)

A oto kilka zdjęć wymyślonych Nightmare! (Ale wątpię, że będzie np. Nghtmr. Puppet, to nai tak są świetne ^^)

  


Dobra, dwa jednak wystarczą... resztę możecie znaleźć na Grafice Google (Nightmare Animatronic)

I to chyba tyle, bo nie mam pomysłu, co jeszcze napisać. Poza tym ten nowy Teaser przedstawiający kapelusz i kokardę jest nudny :P Nie jest taki ciekawy według mnie... ale napisałabym o nim trochę ciekawostek, gdyby Springolec nie napisał o nim przede mną... xD Dobra, ja chyba już kończę! Mam nadzieję, że ktoś mnie zrozumiał w tym poście bo piszę jak szalona! Papaaaa!
~Goldie


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz