Muzyka

piątek, 26 czerwca 2015

"MAMY CIĘ!", czyli podwójne życie animatroników!

UWAGA!
Ten post zawiera duże pokłady głupawki i został w całości wymyślony przeze mnie i moją koleżankę, więc nie bierzcie go na poważnie :3 (CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!)
 
Witajcie tu Springi i dziś czas, abyście poznali prawdę o podwójnym życiu animatroników! Opowiem coś o każdym animatroniku z jego drugiego oblicza!
 
Freddy jest tajnym agentem DE EMEJZING SPAJDER MENA, lecz ukrywa to przed światem!
 
Bonnie to morświn!!!
 
Chica ma magiiiczny wisiorek do wyczarowywania pizzy! O.O
 
Foxy chodzi do podstawówki i ma zachowanie wzorowe.
 
Golden Freddy kupił kapelusz w sex shopie.
 
Toy Freddy sprzedaje dragi pod Biedronką.
 
Toy Bonnie jest gejem i chodzi z Jeffem The Killerem.
 
Toy Chica kolekcjonuje zielone długopisy :3
 
Mangle występowała w "Mam Talent", ale wpieprzyła całą taśmę z nagraniem, w skutek czego materiał został zniszczony! :'(
 
Springtrap ma tajne układy z szamanem Tęczowej Krainy Fioletowych Pandorożców! \(^o^)/
 
Marionetka ma Samsung Galaxy S4, który zwinęła jednemu gościowi w parku.
 
Balloon Boy tworzy fejkowe konta na JUTUBIE i na każdym z nich subskrybuje Wardęgę!
 
Endoskeleton próbował śpiewać w Freddy's Fazbear's Pizza, ale strasznie fałszuje.
 
Shadow Bonnie nie rozróżnia rogala od kupy, co skutkuje nadmiernym spożyciem gówna na co dzień i wrzucaniem rogalików od mamusi do kibla!
 
Shadow Freddy dorabia sobie w barze, kręcąc hula-hopem na scenie.
 
PRAWDA WYSZŁA NA JAW! STRZEŻCIE SIĘ, ANIMATRONIKI!!!


~Spring (spotkacie mnie w wariatkowie)
 
 
 
 
 


1 komentarz:

  1. Ryczę ze śmiechu:) Normalnie to ja rże jak koń ale że wszyscy śpią jestem ciiiiiicho

    OdpowiedzUsuń