Muzyka

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Rozczarowanie... ;'O

    Witam wszystkich po dłuuuuuuuuuuugiej przerwie. Nie pisałem, bo szczerze nie było o czym, ale teraz jest.
    Chodzi o fabułę Five Night's at Freddy's 4. Zdziwiłą mnie ona bardzo i jednocześnie zażenowała.
Jest to na pierwszy rzut oka historia dręczonego dziecka. Zaś na drugi okazuje się też że w wyniku serii niefortunnych zdarzeń  XD , czaszka chłopca zostaje zgnieciona, a on ginie.
    
  

Wiem, że fabuła czwórki może zawierać więcej niż się wydaje, ale według mnie jest ona trochę za mało mroczna i zbyt oczywista w stosunku do poprzednich części.

       Co do gry to uważam, że jest ona najlepszym FNaF'em pod księżycem. Wreszcie da się bać i kompletnie nie wiemy czego się spodziewać. 
       Scott, za straszność otrzymujesz ode mnie łapkę w górę, lecz co do fabuły musisz mi pokazać, jest ona czymś więcej.

A tutaj taki mały bonusik dla was :)

                                                                                             ~Foxy






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz