Muzyka

niedziela, 31 maja 2015

I'm so peeved!

Dobra, tu Spring i jestem wkurzona! Dlatego muszę brutalnie potrząsnąć autorami bloga!
FOXY - ok, masz sprawdziany, lecz mimo to ładnie pracujesz, wrzucasz dopracowane i dobrej jakości posty. Nie mam zastrzeżeń, ale...czemu zawsze muszę ci przypominać o wrzucaniu postów? Trochę dobrej woli!
FREDDY - nic nie mogę mówić, bo piszesz z mojego konta, ale czasem zastanów się i wymyśl jakiś fajny post, bo to naprawdę jest denerwujące, że w ogóle się nie starasz!
PUPPET - rozumiem, nie masz kompa, uczysz się wielu rzeczy, ale błagam: napisałaś jeden post i skończyłaś! WIĘCEJ PRACY! Ciągle ci muszę mówić, abyś wreszcie się ruszyła, a efektów zero! Jeśli się nie postarasz i nie wrzucisz żadnego posta w ciągu tygodnia, to wylecisz w podskokach!
GOLDEN - jesteś tu od niedawna i Lisiasty zabrał ci temat posta...masz jakieś usprawiedliwienie. Ale proszę, wrzuć coś, ok? Stać cię na więcej!
SPRINGTRAP (ja) - staram się i bardzo chcę, aby blog był zadbany i interesujący. Ostatnio, przyznaję, brak weny. Ponadto mam zobowiązania (sprawa prywatna). Na dodatek z zapartym tchem czekam na wyniki naboru do innego bloga, na którym bardzo mi zależy. Powinnam się bardziej postarać...i będę. A przynajmniej spróbuję!
Ale jeszcze fajna wiadomość...
JEST JUŻ PONAD 100 WYŚWIETLEŃ!
Wiem, wiem, niepotrzebnie się jaram...inne blogi mają kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń, ale...trudno mi uwierzyć, że ktokolwiek to czyta! 
Dziękuję wam, miśki, kocham was bardzo i mam nadzieję, że będzie was coraz więcej!
#Springolec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz